Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego - Marta Makowska | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6276-7
EAN: 9788375562767
Liczba stron: 272
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.

W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.

Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.

Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.

Inni klienci sprawdzali również

9788324047857

25,77 zł 25,77 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788328066380

Kalafior to król - Leanne Kitchen | mała okładka
-31 %

Kalafior to król

Leanne Kitchen

7.3 / 10 (6 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788365830838

Chłopiec jeden na milion - Monica Wood | mała okładka
-31 %

Chłopiec jeden na milion

Monica Wood

7.2 / 10 (73 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324073924

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382158137

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324064755

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324083763

Wyznania Frannie Langton
 - Collins Sara | mała okładka
-40 %

Wyznania Frannie Langton

Sara Collins

6.7 / 10 (92 ocen)

29,99 zł 33,99 zł (-11%) - najniższa cena 49,99 zł (-40%) - cena detaliczna

9788328096844

Furia - Marcel Moss | mała okładka
-37 %

Furia

Marcel Moss

7.2 / 10 (608 ocen)

28,45 zł 34,66 zł (-17%) - najniższa cena 44,99 zł (-36%) - cena detaliczna

9788396618429

Gospodarka Zwycięży
 - Ryszard Petru | mała okładka
-31 %

Gospodarka Zwycięży

Ryszard Petru

37,89 zł 44,19 zł (-14%) - najniższa cena 54,90 zł (-30%) - cena detaliczna

5903728730684

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem