Marketing w turystyce - Tadeusz Chudoba | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-755-6382-5
EAN: 9788375563825
Liczba stron: 198
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 39,90 zł

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.
Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.

Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.

Inni klienci sprawdzali również

9788364297588

30,26 zł 30,26 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788366553798

Osiedle RZNiW - Remigiusz Mróz | mała okładka
-41 %

Osiedle RZNiW

Remigiusz Mróz

7.4 / 10 (4280 ocen)

23,68 zł 23,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324076307

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788381789950

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

9788324066568

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

9788324066995

Czarny tort - Wilkerson Charmaine | mała okładka
-32 %

Czarny tort

Charmaine Wilkerson

8.1 / 10 (15 ocen)

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788301228217

Historia Ziemi - Steven M. Stanley, John A. Luczaj | mała okładka
-16 %

Historia Ziemi

Steven M. Stanley, John A. Luczaj

8.6 / 10 (14 ocen)

167,06 zł 167,06 zł - najniższa cena 199,00 zł - cena detaliczna

9788383104980

Spełnione marzenia
 - Roma J. Fiszer | mała okładka
-23 %

Spełnione marzenia

Roma J. Fiszer

8.3 / 10 (4 oceny)

38,43 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324099023

31,50 zł 31,50 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

5903728730622

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem