Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie i poza nim. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych dały w efekcie wyniki, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy na rynku.
W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wyniki przemyśleń Autorów związane z:
- kształtowaniem klimatu zaufania,
- społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa,
- postępowaniem według zasady ?jeden za wszystkich - wszyscy za jednego?,
- powstawaniem grup kapitałowych,
- ładem korporacyjnym na świecie,
- koncepcjami organizacji wirtualnych,
- identyfikacją ryzyka operacyjnego,
- wynikami badań inwestowania w nowe technologie,
- istotą i zastosowaniem crowdsourcingu i controllingu,
pozyskiwaniem nowych, lojalnych klientów przez banki.
Wyższa Szkoła Bankowa
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw Formy - Metody - Koncepcje - Trendy
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-755-6331-3 |
EAN: 9788375563313 |
Liczba stron: 212 |
Format: 160x235mm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
59,00 zł
Produkt niedostępny
59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem