Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Caputa Wiesława, Gorczyńska-Dybek Alina, Szwajca Danuta | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6013-8
EAN: 9788375560138
Liczba stron: 164
Format: 160x235mm
Cena detaliczna: 44,00 zł

44,00 zł

Produkt niedostępny

44,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą świadomość swoich potrzeb oraz rosną ich wymagania co do poziomu obsługi - oczekują szybkiego i profesjonalnego świadczenia usług, indywidualnego podejścia oraz większego zaangażowania i empatii ze strony pracowników. Wobec przedstawionych warunków, instytucje finansowe są zmuszone podejmować liczne działania prorynkowe w celu pozyskania i utrzymania klienta.

W niniejszej publikacji podjęto próbę identyfikacji prorynkowych zmian, jakie podejmują instytucje finansowe w erze informacji. Ponadto, przedstawiono wyniki badań dotyczące oceny prowadzonej działalności zorientowanej na pozyskanie i utrzymanie klienta przez wybrane banki funkcjonujące w Polsce. W szczególności przeanalizowano:
- przemiany w funkcjonowaniu giełd papierów wartościowych w ostatnich dwóch dekadach oraz działania w celu pozyskania klientów, tj. inwestorów oraz emitentów,
- zmiany w zakresie orientacji marketingowej banków ze sprzedażowej na prorynkową, ze szczególnym uwzględnieniem działań nakierowanych na budowę wizerunku banku,
- procesy budowania marketingu relacji w celu pomnażania kapitału banku poprzez tworzenie wartości dla klienta.

Książka skierowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zatrudnionych w instytucjach finansowych, zainteresowanych problematyką pozyskiwania i budowania długotrwałych relacji z klientem, a także pracowników działów finansowych i zarządzania, odpowiedzialnych za politykę przedsiębiorstwa zorientowaną na klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu marketingu, finansów oraz rachunkowości zarządczej.

Inni klienci sprawdzali również

9788327154422

Manuel Neuer. Najlepszy bramkarz świata - Dietrich Schulze-Marmeling | mała okładka
-34 %

Manuel Neuer

Dietrich Schulze-Marmeling

6.6 / 10 (19 ocen)

26,43 zł 26,43 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324058143

Lekcje nadziei  - George Weigel | mała okładka
-32 %

Lekcje nadziei

George Weigel

6.7 / 10 (3 oceny)

47,53 zł 47,53 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788324077854

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788379854455

38,57 zł 38,57 zł - najniższa cena 55,90 zł - cena detaliczna

9788324077069

Zastępy świadków
 - Sayers Dorothy L. | mała okładka
-55 %

Zastępy świadków

Dorothy L. Sayers

6.8 / 10 (41 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788381812320

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788311167964

Nadzwyczajny sukces - Bernardo Stamateas | mała okładka
-31 %

Nadzwyczajny sukces

Bernardo Stamateas

5.4 / 10 (7 ocen)

24,14 zł 24,14 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

9788324093519

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788383190877

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

5903728730295

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788375451313

41,18 zł 34,32 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301151621

74,72 zł 74,72 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

9788301148676

Komunikacja językowa w internecie - Jan Grzenia | mała okładka
-16 %

Komunikacja językowa w internecie

Jan Grzenia

6.2 / 10 (19 ocen)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788363804268

35,58 zł 35,58 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna

9788363434373

21,39 zł 21,39 zł - najniższa cena 30,00 zł - cena detaliczna

9788301143008

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

9788320427813

39,00 zł 39,00 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788365155573

32,09 zł 32,09 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788323343172

Facebook Oblicza i dylematy -  | mała okładka
-27 %

Facebook Oblicza i dylematy

8.0 / 10 (1 ocena)

29,14 zł 39,90 zł (-26%) - najniższa cena 39,90 zł (-26%) - cena detaliczna

9788365155863

24,94 zł 24,94 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem