Podręcznik Media alternatywne przedstawia zagadnienia związane z powstawaniem, funkcjonowaniem, a także oddziaływaniem mediów alternatywnych jako nowego sposobu komunikowania w odmienionej przez rozwój technologii przestrzeni medialnej. Wykorzystano tu teoretyczne ujęcia służące do badania mediów alternatywnych zobrazowane dodatkowo analizą studiów przypadku.
Autorzy odpowiadają na kluczowe pytania:
Czym są media alternatywne?
Jaką rolę odgrywają media alternatywne w pluralistycznych, demokratycznych społeczeństwach?
Jakie są podobieństwa i różnice między mediami alternatywnymi, wspólnotowymi, mediami społeczeństwa obywatelskiego i mediami rizomatycznymi?
Jak media alternatywne działają w praktyce?
Media alternatywne to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, dziennikarstwa
i komunikacji, badaczy, naukowców oraz dziennikarzy.
Olga Guedes Bailey jest wykładowcą w Institute of Cultural Analysis w Nottingham
Trent University w Wielkiej Brytanii.
Bart Cammaerts prowadzi wykłady z zakresu mediów, obywatelstwa i demokracji
w Departamencie Mediów i Komunikacji London School of Economics and Political
Science, University of London.
Nico Carpentier pracuje w Departamencie Studiów nad Komunikacją Vrije Universiteit
Brussel i Katholieke Universiteit Brussel w Belgii.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Media alternatywne Bailey Olga Guedes, Cammaerts Bart, Carpentier Nico
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-233-3241-1 |
EAN: 9788323332411 |
Liczba stron: 228 |
Format: 170x230mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem