Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2024-9
EAN: 9788320820249
Liczba stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Cena detaliczna: 64,90 zł

64,90 zł

Produkt niedostępny

64,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Inni klienci sprawdzali również

9788379640836

Reputacja - Andrzej Pilipiuk | mała okładka
-31 %

Reputacja

Andrzej Pilipiuk

7.2 / 10 (1510 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788377475188

Ja, anielica - Katarzyna Berenika Miszczuk | mała okładka
-23 %

Ja, anielica

Katarzyna Berenika Miszczuk

7.5 / 10 (4501 ocen)

28,43 zł 28,43 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

9788380316904

Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins | mała okładka
-31 %

Dziewczyna z pociągu

Paula Hawkins

6.5 / 10 (35736 ocen)

22,70 zł 23,81 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

9788324048434

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788324056309

40,73 zł 40,73 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788324070220

Dziewięcioro nieznajomych - Liane Moriarty | mała okładka
-32 %

Dziewięcioro nieznajomych

Liane Moriarty

6.1 / 10 (1193 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324074105

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788366789197

Przyjaźń. To, co nas łączy
 - Heike Faller | mała okładka
-31 %

Przyjaźń. To, co nas łączy

Heike Faller

7.7 / 10 (27 ocen)

34,44 zł 40,17 zł (-14%) - najniższa cena 49,90 zł (-30%) - cena detaliczna

9788367426350

Pony - R.J. Palacio | mała okładka
-31 %

Pony

R. J. Palacio

7.3 / 10 (74 ocen)

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

5903728720005

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem