Marketing na rynku międzynarodowym - Grzegorczyk Wojciech | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-264-4084-7
EAN: 9788326440847
Liczba stron: 306
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
* w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
zagranicznych,
* jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
* jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
działalności,
* jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
* na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
* k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

Inni klienci sprawdzali również

9788379837281

13,99 zł 13,99 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

9788375516043

26,84 zł 23,46 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788324083886

Stan zdumienia. Nowe wydanie
 - Patchett Ann | mała okładka
-32 %

Stan zdumienia. Nowe wydanie

Ann Patchett

7.0 / 10 (757 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367217613

Snobizm i nieco przemocy -  | mała okładka
-31 %

Snobizm i nieco przemocy

M.C. Beaton

5.9 / 10 (32 ocen)

27,60 zł 27,60 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324087044

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324093878

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788328155862

Fibi i jednorożec. Tom 1 - Dana Simpson  | mała okładka
-36 %

Fibi i jednorożec. Tom 1

Dana Simpson

31,86 zł 31,86 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367102865

Przeklęty posag. Dworek nad Biebrzą. Tom 2
 - Urszula Gajdowska | mała okładka
-37 %

Przeklęty posag. Dworek nad Biebrzą. Tom 2

Urszula Gajdowska

9.0 / 10 (41 ocen)

28,16 zł 28,16 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788324092789

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788379126200

27,31 zł 27,31 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem