Marketing wobec ponowoczesności Monografia - Aleksander Lotko | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6442-6
EAN: 9788375564426
Liczba stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 35,00 zł

35,00 zł

Produkt niedostępny

35,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków – osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców – osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Inni klienci sprawdzali również

Wiara ze słuchania. Kazania starosądeckie 1980-1992 - ks. Józef Tischner  | mała okładka
-32 %

Wiara ze słuchania

ks. Józef Tischner

7.5 / 10 (53 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Nadia, więzień Putina - Nadia Sawczenko | mała okładka
-43 %

Nadia, więzień Putina

Nadia Sawczenko

6.8 / 10 (91 ocen)

22,23 zł 22,23 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Mister -  E. L. James | mała okładka
-41 %

Mister

E. L. James

6.2 / 10 (1000 ocen)

23,40 zł 23,40 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

41,33 zł 43,32 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Zaczekaj na mnie - Michalik Monika | mała okładka
-55 %

Zaczekaj na mnie

Monika Michalik

7.3 / 10 (124 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Krótko po męsku - Adam Szulc | mała okładka
-33 %

Krótko po męsku

Adam Szulc

10.0 / 10 (2 oceny)

43,72 zł 43,72 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem