An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media policy, in all its complexity and competing rationales; it offers a study of EU enlargement and conditionality; and it examines in detail the EU’s impact on the new member states in Central and Eastern Europe (CEE), insightfully exploring themes such as content regulation and the promotion of European works, media ownership and media pluralism, the independence of regulatory agencies, and public service media. Building on a state of the art review of existing scholarship on media and communications policy, and offering its own perspective on comparative approaches to the subject, it makes an original and informed contribution both to theory building and to empirical research. It should be a standard point of reference for the academic, stakeholder and policy communities in this field.
Peter Humphreys, Professor of Politics, The University of Manchester, UK
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union Beata Klimkiewicz
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-233-3715-7 |
EAN: 9788323337157 |
Liczba stron: 324 |
Format: 160x240mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem