"Sekret zdobycia lojalności!
Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by
wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku
wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy
wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się
lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
Czy możemy go za to winić?
Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne
dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz
zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach
i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media
społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od
której zależy sukces przedsiębiorstwa.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody
zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system
napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe
uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego,
dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Dzięki tej książce między innymi:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności,
czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na
podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw,
które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i
optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie,
aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.
Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą
lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą
przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Rajat Paharia będąc założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball –
firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak ""Fast Company”,
„TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej
pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii,
projektowania i doświadczeń konsumenckich.
"
MT Biznes
Lojalność 3.0 Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI Rajat Paharia
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-774-6628-5 |
EAN: 9788377466285 |
Tytuł oryginalny: Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION |
Liczba stron: 260 |
Format: 158x233mm |
Cena detaliczna: 59,90 zł |
59,90 zł
Produkt niedostępny
59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem