It is commonly believed that innovations are crucial in company's actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of innovation is confirmed by numerous scientific research studies that indicate the existence of a link between innovativeness and company performance. In terms of the dynamically progressing process of globalization it seems that the relationship between innovation and company performance should be examined in the context of entities participating in international expansion.
The process of internationalization may influence the creation of innovations by enterprises and at the same time the achieved results.
Wydawnictwo Naukowe PWN
The Role of Innovations Created in the Internationalization Process for Company Performance Adam Dymitrowski
Oprawa twarda |
ISBN: 978-83-011-7954-0 |
EAN: 9788301179540 |
Liczba stron: 161 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 109,00 zł |
91,51 zł
91,51 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
109,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem