Rola Internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Krytyczny ogląd tego typu tendencji prowadzi jednak do konstatacji, iż często relacje te przyjmują powierzchowny, nie pozbawiony sztuczności charakter.
Universitas
Kod YouTube Od kultury partycypacji do kultury kreatywności Marta Majorek
Broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-242-2633-7 |
EAN: 9788324226337 |
Liczba stron: 240 |
Format: 140x205mm |
Cena detaliczna: 39,00 zł |
39,00 zł
Produkt niedostępny
39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem