Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Michał Bacior | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6751-9
EAN: 9788375567519
Liczba stron: 166
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

52,00 zł

Produkt niedostępny

52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

21,66 zł 38,00 zł (-43%) - najniższa cena 38,00 zł (-43%) - cena detaliczna

Zła chwila - K. N. Haner | mała okładka
-43 %

Zła chwila

K.N. Haner

7.7 / 10 (648 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Hela sama zasypia
 - Kamila Gurynowicz | mała okładka
-43 %

Hela sama zasypia

Kamila Gurynowicz

8.5 / 10 (2 oceny)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 39,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

35,32 zł 36,40 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

94,99 zł 94,99 zł - najniższa cena 139,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem