Marketing q lojalności - Pazio Nemezjusz Mateusz | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-793-0781-4
EAN: 9788379307814
Liczba stron: 300
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.

Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo – w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania – reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.

Inni klienci sprawdzali również

9788381691031

Szlif -  Jeffery Deaver | mała okładka
-26 %

Szlif

Jeffery Deaver

6.6 / 10 (212 ocen)

31,23 zł 26,04 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

9788324045549

Droga przez mąkę - Łukasz Modelski | mała okładka
-55 %

Droga przez mąkę

Łukasz Modelski

7.2 / 10 (30 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788366644120

Dzień sznura. Opowieść rewolucyjna o dawnej Warszawie - Adam Podlewski | mała okładka
-43 %

Dzień sznura. Opowieść rewolucyjna o dawnej Warszawie

Adam Podlewski

5.7 / 10 (22 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324085552

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324065301

Gra pozorów - Gacek Katarzyna | mała okładka
-55 %

Gra pozorów

Katarzyna Gacek

7.5 / 10 (117 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

9788373999541

14,34 zł 14,34 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

977004448822511

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

9788395436727

28,90 zł 26,84 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

9788311168480

O wojnie galijskiej
 - Gajusz Juliusz Cezar | mała okładka
-41 %

O wojnie galijskiej

Gajusz Juliusz Cezar

7.5 / 10 (154 ocen)

35,24 zł 35,24 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788382527087

43,25 zł 43,25 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem