Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty - Teresa Taranko | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-8193-2
EAN: 9788326481932
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
- istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
- specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Inni klienci sprawdzali również

9788380492400

34,44 zł 34,35 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324058983

Boska Ziemia - Stanisław Jaromi | mała okładka
-55 %

Boska Ziemia

Stanisław Jaromi

5.8 / 10 (19 ocen)

16,61 zł 16,61 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

9788365830838

Chłopiec jeden na milion - Monica Wood | mała okładka
-31 %

Chłopiec jeden na milion

Monica Wood

7.2 / 10 (73 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324060559

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788366712201

Tancerka krawędzi - Brandon Sanderson | mała okładka
-31 %

Tancerka krawędzi

Brandon Sanderson

7.6 / 10 (1202 ocen)

18,63 zł 18,63 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

9788324083893

Belcanto - Patchett Ann | mała okładka
-32 %

Belcanto

Ann Patchett

6.7 / 10 (414 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788326837531

34,72 zł 34,72 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324093755

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

9788383202365

31,50 zł 31,50 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788367498104

Tuwim dzieciom
 - Julian Tuwim | mała okładka
-43 %

Tuwim dzieciom

Julian Tuwim

7.9 / 10 (138 ocen)

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem