Marketing dla studentów kierunków technicznych - Tony Curtis | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-7999-1
EAN: 9788326479991
Tytuł oryginalny: Marketing for engineers
Liczba stron: 482
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Inni klienci sprawdzali również

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Ostatni strażnik z Ellis Island - Gaëlle Josse | mała okładka
-31 %

Ostatni strażnik z Ellis Island

Gaëlle Josse

7.4 / 10 (19 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

37,89 zł 39,71 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Kajtuś czarodziej - Janusz Korczak | mała okładka
-31 %

Kajtuś czarodziej

Janusz Korczak

6.7 / 10 (292 ocen)

25,46 zł 25,46 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Golf. Pasja, podróże, lifestyle
 - Wojciech Pasynkiewicz | mała okładka
-31 %

Golf. Pasja, podróże, lifestyle

Wojciech Pasynkiewicz

41,33 zł 41,33 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Gra o sumie niezerowej. Algorytm wojny. Tom 7
 - Michał Cholewa | mała okładka
-25 %

Gra o sumie niezerowej. Algorytm wojny. Tom 7

Michał Cholewa

9.0 / 10 (43 ocen)

48,59 zł 48,59 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

Bestseller

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem