Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-264-3212-5
EAN: 9788326432125
Liczba stron: 232
Format: 17.5x24.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:
- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

Inni klienci sprawdzali również

9788324032358

Jezus ośmieszony. Esej apologetyczny i sceptyczny - Leszek Kołakowski | mała okładka
-32 %

Jezus ośmieszony

Leszek Kołakowski

7.3 / 10 (123 ocen)

20,33 zł 20,33 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788362046607

30,43 zł 30,43 zł - najniższa cena 47,30 zł - cena detaliczna

9788326823985

Umarły las - Wajrak Adam, Samojlik Tomasz | mała okładka
-32 %

Umarły las

Wajrak Adam, Samojlik Tomasz

7.8 / 10 (125 ocen)

27,13 zł 27,13 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788328070257

Wynajmij sobie chłopaka - Steve Bloom | mała okładka
-31 %

Wynajmij sobie chłopaka

Steve Bloom

5.5 / 10 (205 ocen)

25,53 zł 25,53 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

9788381259408

Wrócę po ciebie -  | mała okładka
-31 %

Wrócę po ciebie

Guillaume Musso

7.3 / 10 (2843 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788324064502

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324065868

Zagubiony Anioł - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Zagubiony Anioł

Magdalena Kordel

7.5 / 10 (140 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324088119

88,39 zł 88,39 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

9788301230043

46,64 zł 50,89 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788382313185

44,51 zł 41,46 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788377293218

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli - Andrzej Sznajder | mała okładka
-39 %

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli

Andrzej Sznajder

6.6 / 10 (5 ocen)

33,53 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788320822052

Marketing sportu - Andrzej Sznajder | mała okładka
-34 %

Marketing sportu

Andrzej Sznajder

7.0 / 10 (1 ocena)

43,06 zł 43,06 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

9788320822724

47,70 zł 39,76 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788377293935

Sekrety Łasku i Pabianic - Andrzej Sznajder | mała okładka
-39 %

Sekrety Łasku i Pabianic

Andrzej Sznajder

6.3 / 10 (3 oceny)

33,53 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788366402584

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem