Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej - Mirosława Malinowska | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-793-0814-9
EAN: 9788379308149
Liczba stron: 218
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 48,00 zł

48,00 zł

Produkt niedostępny

48,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.

Inni klienci sprawdzali również

23,12 zł 23,12 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

23,99 zł 23,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Don. Seria Familia. Tom 1
 - Monika Madej | mała okładka
-41 %

Don. Seria Familia. Tom 1

Monika Madej

6.9 / 10 (521 ocen)

24,55 zł 24,33 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Najgorszy dom
 - Magdalena Majcher | mała okładka
-37 %

Najgorszy dom

Magdalena Majcher

27,19 zł 42,99 zł (-36%) - najniższa cena 42,99 zł (-36%) - cena detaliczna

Stara papiernia - Anna Klejzerowicz | mała okładka
-31 %

Stara papiernia

Anna Klejzerowicz

6.5 / 10 (66 ocen)

34,44 zł 34,95 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Narzeczona z powstania
 - Magda Knedler | mała okładka
-43 %

Narzeczona z powstania

Magda Knedler

7.6 / 10 (132 ocen)

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Oddasz Fartucha 2 - Strzelczyk Tomasz | mała okładka
-32 %

Oddasz Fartucha 2

Tomasz Strzelczyk

8.5 / 10 (6 ocen)

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

29,25 zł 29,25 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem