Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?
Czy charakteryzują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i doskonałe podejście?
Cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą pojawić się wyłącznie wtedy, gdy posiądziesz tę najważniejszą, a mianowicie chęć rozwoju. Bez względu na to, czy jesteś początkującym praktykantem w świecie sprzedaży, czy może wytrawnym zawodowcem, musisz – jak zauważa Zig Ziglar – kontynuować swoją pielgrzymkę „przez naukę, życie i umiejętność patrzenia: naukę czerpaną z przeszłości, nie żyjąc w niej; życie w teraźniejszości, przez chwytanie każdego dnia wszystkich istotnych momentów; a także patrzenie w przyszłość z nadzieją, optymizmem i wiedzą”. Wdrażając w życie wartości promowane przez Ziglara, takie jak szczerość, uczciwość, wiara, miłość i lojalność, będziesz mógł częściej przekonywać więcej osób w sposób bardziej efektywny i etyczny.
Poprawione i zaktualizowane wydanie Ziglar o sprzedaży, pełne fundamentalnych zasad dotyczących tej dziedziny, ukazuje ponadczasowe prawdy aktualne w nowym tysiącleciu. Techniki i procedury przedstawione przez Ziglara nie tylko uszczęśliwią twoich klientów i zwiększą twoje dochody, lecz także pomogą zadbać o to, co nieuchwytne – o jakość twojego życia.
MT Biznes
Ziglar o sprzedaży Najlepszy przewodnik profesjonalnego sprzedawcy Zig Ziglar
Broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-774-6975-0 |
EAN: 9788377469750 |
Tytuł oryginalny: Ziglar on Selling: The Ultimate Handbook for the Complete Sales Professional |
Liczba stron: 412 |
Format: 158x233mm |
Cena detaliczna: 49,90 zł |
49,90 zł
Produkt niedostępny
49,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki tego autora
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem