Strategia marketingowa Instrukcja budowy silnej marki - Maciej Tesławski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-635-6641-8
EAN: 9788363566418
Liczba stron: 284
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

Wyspa Węży - Małgorzata Szejnert | mała okładka
-32 %

Wyspa Węży

Małgorzata Szejnert

6.9 / 10 (123 ocen)

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

30,98 zł 25,82 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Blask choinki - Agnieszka Lis | mała okładka
-41 %

Blask choinki

Agnieszka Lis

5.6 / 10 (232 ocen)

23,68 zł 23,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Jestem Żydówką
 - Synger Miriam | mała okładka
-32 %

Jestem Żydówką

Miriam Synger

6.8 / 10 (101 ocen)

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Komiks paragrafowy: Bocian Lucek - Kali | mała okładka
-42 %

Komiks paragrafowy: Bocian Lucek

Kali

8.0 / 10 (7 ocen)

28,75 zł 28,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

24,62 zł 25,56 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

99,99 zł 99,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Nowość

28,57 zł 34,90 zł (-18%) - najniższa cena 49,90 zł (-42%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem