Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? - Boguszewicz-Kreft Monika | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6556-0
EAN: 9788375565560
Liczba stron: 302
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 58,00 zł

58,00 zł

Produkt niedostępny

58,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.

Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
- o szybko zmieniających się wymaganiach,
- pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
- dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.

W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.

To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.

W marketingu doświadczeń:
- oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
- traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
- stosuje nowatorskie metody zarządcze.

Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.

Inni klienci sprawdzali również

9788324054190

Mock. Pojedynek - Marek Krajewski  | mała okładka
-32 %

Mock. Pojedynek

Marek Krajewski

7.1 / 10 (994 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788379644162

Ziemi tej nie opuścisz - Angus Watson | mała okładka
-28 %

Ziemi tej nie opuścisz

Angus Watson

7.1 / 10 (140 ocen)

32,49 zł 38,97 zł (-16%) - najniższa cena 44,90 zł (-27%) - cena detaliczna

9788382155297

Wybór - Nicholas Sparks | mała okładka
-31 %

Wybór

Nicholas Sparks

7.5 / 10 (4441 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788324086559

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367426213

27,53 zł 39,90 zł (-31%) - najniższa cena 39,90 zł (-31%) - cena detaliczna

9788308076095

41,33 zł 59,90 zł (-31%) - najniższa cena 59,90 zł (-31%) - cena detaliczna

9788324093113

Paddington idzie po złoto - Bond Michael | mała okładka
-32 %

Paddington idzie po złoto

Michael Bond

8.8 / 10 (6 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788367339292

Między nami gwiazdy - Adrianna Kłosińska | mała okładka
-40 %

Między nami gwiazdy

Adrianna Kłosińska

7.9 / 10 (88 ocen)

27,06 zł 27,06 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324059157

101,99 zł 101,99 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

9788367742146

34,43 zł 40,17 zł (-14%) - najniższa cena 49,90 zł (-31%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem