Marketing relacji Teoria i praktyka - Maciej Mitręga | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-755-6066-4
EAN: 9788375560664
Liczba stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 37,00 zł

37,00 zł

Produkt niedostępny

37,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.

Inni klienci sprawdzali również

9788324522040

29,74 zł 29,74 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324056835

Zaginione złoto Hitlera - Bonek Tomasz | mała okładka
-33 %

Zaginione złoto Hitlera

Tomasz Bonek

6.5 / 10 (48 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324083466

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788328389694

Amethyst. Of course, Sir
 - FortunateEm | mała okładka
-39 %

Amethyst. Of course, Sir

FortunateEm

7.3 / 10 (182 ocen)

30,29 zł 30,36 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324085453

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788365957375

Pejzaż wojennych wspomnień - Rudolf Fryszowski | mała okładka
-29 %

Pejzaż wojennych wspomnień

Rudolf Fryszowski

27,69 zł 28,26 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788367512329

Grawitacja -  Tess Gerritsen | mała okładka
-28 %

Grawitacja

Tess Gerritsen

7.3 / 10 (2666 ocen)

32,49 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324098309

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

9788367244800

52,37 zł 52,37 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788396811356

45,01 zł 42,45 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem