Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
CeDeWu
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-755-6634-5 |
EAN: 9788375566345 |
Liczba stron: 192 |
Format: 16.0x23.5cm |
Cena detaliczna: 52,00 zł |
52,00 zł
Produkt niedostępny
52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem