Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Barefoot Darren, Szabo Julie | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-264-3379-5
EAN: 9788326433795
Liczba stron: 276
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

79,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Inni klienci sprawdzali również

9788381259583

Ktoś tu kłamie -  | mała okładka
-31 %

Ktoś tu kłamie

Jenny Blackhurst

6.8 / 10 (1402 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788366487284

Bestiariusz nowohucki
 - Elżbieta Łapczyńska | mała okładka
-31 %

Bestiariusz nowohucki

Elżbieta Łapczyńska

6.1 / 10 (132 ocen)

25,53 zł 22,78 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna

9788324087471

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324076529

Wielka księga piłek
 - Pol Michał | mała okładka
-32 %

Wielka księga piłek

Michał Pol

9.0 / 10 (2 oceny)

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

9788324085699

Była sobie miłość
 - Michalak Katarzyna | mała okładka
-40 %

Była sobie miłość

Katarzyna Michalak

7.6 / 10 (189 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788367512831

Ptaki i inne opowiadania - Daphne du Maurier | mała okładka
-31 %

Ptaki i inne opowiadania

Daphne du Maurier

7.4 / 10 (484 ocen)

34,43 zł 34,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788379984602

15,49 zł 15,39 zł - najniższa cena 27,00 zł - cena detaliczna

9788324098026

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

9788324181643

34,43 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

5903728730349

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem