Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne
Marketing produktów żywnościowych Kos Czesław, Szwacka-Salmonowicz Joanna
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 8309016840 |
EAN: 9788309016847 |
Liczba stron: 180 |
Format: 16.7x23.3 |
Cena detaliczna: 15,79 zł |
15,79 zł
Produkt niedostępny
15,79 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem