Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.
Dr Lex
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch Kapusta Piotr
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-792-2999-4 |
EAN: 9788379229994 |
Liczba stron: 594 |
Format: 21.0x14.7 |
Cena detaliczna: 119,00 zł |
119,00 zł
Produkt niedostępny
119,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem