Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Słowa i Myśli
Konsument wierny jak pies Maciej Tesławski
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-635-6680-7 |
EAN: 9788363566807 |
Liczba stron: 260 |
Format: 23.5x16.2 |
Cena detaliczna: 44,00 zł |
44,00 zł
Produkt niedostępny
44,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem