Wiecznie głodny? Zapanuj nad zachciankami, przeprogramuj komórki tłuszczowe, strać wagę na zawsze - David Ludwig | okładka
Znak

Wiecznie głodny? Zapanuj nad zachciankami, przeprogramuj komórki tłuszczowe, strać wagę na zawsze David Ludwig

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2017-06-12

ISBN: 978-83-240-3742-1

Liczba stron: 416

Wydawnictwo: Znak

Format: 144x205mm

Cena katalogowa: 39,90 zł

Rok wydania: 2017

39,90 zł 17,96 zł


Opis

Rewolucyjny program odżywiania

3 proste fazy:
- Aktywuj proces odchudzania
- Przeprogramuj komórki na spalanie tłuszczu
- Przejmij kontrolę nad swoim ciałem

Dieta, która leczy prawdziwe przyczyny otyłości.
Bez głodzenia się, liczenia kalorii i efektu jo-jo.

Promowany przez dekady model odżywiania nie jest zdrowy! Diety redukujące kalorie kłamią! Pora skończyć z mitami żywieniowymi, które miały pomóc nam w walce z kilogramami, a tak naprawdę tylko rozregulowują nasz organizm i prowadzą do groźnej insulinoodporności.

Skuteczne odchudzanie nie polega na walce z tłuszczami, które wbrew pozorom mogą pomóc nam schudnąć. Nie musimy być głodni! Nie musimy rezygnować z rzeczy, które lubimy jeść!

INNE DIETY PRÓBUJĄ JEDYNIE WALCZYĆ Z OBJAWAMI – TA LECZY PRAWDZIWE PRZYCZYNY OTYŁOŚCI.


Ludwig eliminuje z popularnych diet (m.in. paleo, niskowęglowodanowej, Atkinsa, śródziemnomorskiej) szkodliwe elementy, wybiera te dobre i łączy je w kompleksowy program, który nie tylko odchudza, ale też poprawia zdrowie i samopoczucie.

Bestseller „New York Timesa” #1


Polecane tytuły

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Dieta na lepsze samopoczucie

2019-02-06 Przeczytałam z ogromną uwaga i skupieniem mimo tego, że jestem szczupła i nigdy nie miałam problemów z wagą. Uważam, że jest to dobra lektura dla każdego, gdyż warto znać swój organizm. Prawidłowe odżywianie to nie tylko mniej kilogramów, ale przede wszystkim lepsze samopoczucie. Autor przekreśla wszystkie dotychczasowe diety i pokazuje jak najadać się do syta, a przy tym chudnąć i czuć się szczęśliwym. W książce zamieszczonych zostało wiele smacznych przepisów na obiady, przekąski i desery :)

Dobra książka - dobra zmiana

2019-02-04 Kolejna książka o odchudzaniu, ale ta nie wymaga liczenia kalorii, głodzenia się czy zmuszania do regularnych ćwiczeń, bo bez ruchu nie ma szans na zrzucenie zbędnych kilogramów. Ta książka opowiada o niemalże sielance, w którą aż trudno uwierzyć - czyżby to naprawdę było aż takie proste? Opisuje zarówno odpowiednie zasady, ale i przykłady osób, które wzięły udział w badaniach, i które zapewne do dzisiaj cieszą zarówno lepszym zdrowiem jak prawidłową wagą. Książkę czyta się przyjemnie i szybko, jednak bardzo brakuje mi przyjemnej dla oka szaty graficznej, która mnie, wzrokowca, zachęcałaby 3x bardziej do działania. Warto sięgnąć po tę książkę, ponieważ to nie dieta jak tysiące innych, a zasady właściwego odżywiania, które każdy powinien znać - jeśli nie dla zrzucenia wagi, to dla zdrowia.

Nauka mądrego jedzenia

2019-02-04 Nadchodzi lato, więc każdy patrzy krytycznie na swój brzuch... Ojojoj! Nie jest dobrze! W sumie... Źle też nie jest! Ale zawsze może być lepiej, prawda? Tylko u większości z nas największą aktywnością jest wspinanie się po schodach do mieszkania... Z ciekawością zatem otworzyłam książkę, która obiecuje zrzucenie wagi tylko dzięki mądremu odżywianiu w trzech prostych krokach.

Moja prababcia zawsze mówiła, że jeżeli mam na coś ochotę, to znaczy, że mój organizm tego potrzebuje... Wierzę w to do dziś, z uśmiechem wspominając wczesne dzieciństwo i różne mądrości mojej rodziny. Okazuje się jednak, że coś w tym musi być! Przecież po każdej diecie, jak już się przemęczymy, to rzucamy się na niektóre produkty z taką zachłannością, że aż strach się przyznać. Tym razem nie dostaniemy zatem "diety cud", ale parę rad, które nas nawrócą i przekonają, że tłuszcz może być zdrowy, a nawet może wspomagać odchudzanie! David Ludwig obala stereotypy, opowiada o tym, że "kaloria kalorii nierówna", uczy co wyrzucić z lodówki i pozwala jeść pełnotłuste sery i pić tłuste mleko. Jak można chudnąć przy tak zaskakującej diecie? Jestem pewna, że można - zdrowe zwyczaje żywieniowe naprawdę mogą zmienić metabolizm...

Program stworzony przez autora składa się z 3 faz. Pierwsza ogranicza węglowodany i dzięki temu uruchamia proces odchudzania, druga sprawia, że nasz metabolizm wchodzi w "tryb spalania tłuszczu", a trzecia ma na celu unormowanie wagi ciała i polepszenie samopoczucia. Brzmi pięknie, ale nie mam pojęcia, jak będzie działać, bo to przecież musi potrwać... Jestem jednak pewna, że trochę oczyszczę swój organizm i poczuję się lżejsza.

Wielką zaletą książki jest to, że jest pięknie wydana. Nawet przepisy dołączone do książki czytałam z przyjemnością i rosnącym ślinotokiem, który przecież nie jest zbyt dobry dla odchudzających się, ale cóż zrobić? Do tego napisano ją lekko, przyjemnie, ale rzeczowo, więc miło się ją czyta. Sporo tu też humoru i "małych quizów", dzięki którym możemy sprawdzić swoją wiedzę. Zabrakło mi jedynie kolorowych ilustracji, ale to już odzywa się moja dziecięca strona i słabość do obrazków.

Nie ma co się spodziewać spektakularnych efektów bez aktywności fizycznej, ale jestem pewna, że dzięki zawartym w książce radom będziemy się czuli lżej, zdrowiej i swobodniej. Widać, że David Ludwig wie, o czym mówi: wszystkie swoje słowa popiera na badaniach i własnych doświadczeniach.

Wiecznie głodny?

2019-02-04 Wiecznie głodny to książka jest napisana przez specjalistę - eksperta, w dziedzinie medycyny w zakresie badań nad otyłością dr med. Davida Ludwiga.

237 pacjentów dr Davida Ludwiga wzięło udział w ankiecie pilotażowego programu , trwającego 16 tygodni.

Program pilotażowy programu odchudzania, polegającego na jedzeniu posiłków z planu, kiedy odczuwa się potrzebę jedzenia, a skończywszy się w momencie nasycenia , ale nie trzeba być przejedzonym.

Dr David Ludwig wyjaśnia w sposób bardzo dokładny sposoby na odchudzanie się.

Książka składa się z 3 części:

1.Wiecznie głodny i nie chudnę
2.Program odchudzający
3.Przepisy

Każdy z przedstawionych tutaj rozdziałów obrazuje jak ważne jest nasze podejście do tego co jadamy na co dzień.

Warto jest tutaj zwrócić szczególną uwagę na rozdział II i III Program odchudzania i przepisy pomocne podczas korzystania z nich w trakcie zaczęcia procesu odchudzania.

Przepisy warte polecenia: sosy, desery, marynaty, sos czekoladowy- przydatny we wszystkich fazach odchudzania się , zupy krem, sałatka
z łososia.

Podoba mi się podejście i porady jakie udziela autor Czytelnikowi i pozwala się zobaczyć jak wygląda problem wielu z nas.

Droga do lepszego samopoczucia to zdrowy tryb życia poprzez skorzystanie z wiedzy autora, uświadamiającego Czytelnikom jak ważne jest spożywanie posiłków w ciągu dnia i zwrócenie odpowiednich proporcji podczas ich konsumpcji.

Książka zawiera twardą oprawę, 411 stron, tabele, aneksy z zastosowaniem do posiłku, narzędzia monitorujące, jak przygotować warzywa, kasze, orzechy, nasiona , wydana została przez Wydawnictwo Znak- Litera nova, Kraków, 2017.

Polecam.

książka inna niż wszystkie

2019-02-04 W książce znajdziemy wiele ciekawych rzeczy dla każdego. Dlaczego jesteśmy wiecznie głodni? Czym jest głód i jak skutecznie pozbyć się go? Jak jeść aby być sytym? Dlaczego mimo iż uprawiamy wysiłek i aktywność fizyczną to i tak nie tracimy zbędnych kilogramów?. Na wiele ciekawych pytań właśnie w tej książce znajdziemy odpowiedź.
Autor uświadamia nas, że wszystko musimy robić z głową i przygotowaniem, a nie na szybko bo jest taka moda. Pokazuje jak wiele diet może naszemu organizmowi zaszkodzić, a co najciekawsze to nie tłuszcz mu szkodzi, a może pomóc w schudnięciu.
Dieta jak życie musi być zrównoważona bo przechylenie w każdą stronę wiąże się z konsekwencjami. "Nie wielu dotrzymuje tempa...jestem z Tobą...wyciągniętą ręka.... "
Książka według mnie jest rewelacyjna i pomoże nie jednej osobie. Wiadomo, że w zdrowym ciele zdrowy duch, a poprzez odżywianie zachowujemy zdrowie lub je tracimy. To nie wszystko książka zawiera przepisy, które możemy wykorzystać w swojej kuchni. Jestem oczarowana tą książką, gdyż łączy aspekty medyczne, zdrowotne, dietetyczne.

 

Koniec z wiecznym głodem

2019-02-04 Nigdy nie interesowałam się tematyką odchudzania, ale z chęcią sięgnęłam po książkę „Wiecznie głodny?" Davida Ludwiga, ponieważ jest to przede wszystkim świetne kompendium wiedzy na temat zdrowego i rozsądnego odżywiania. Pozycja autorstwa amerykańskiego profesora żywienia, nazywanego „pogromcą otyłości", to idealna propozycja dla tych, którzy próbowali wielu sposobów na zrzucenie zbędnych kilogramów, ale są już zniechęceni szybkim efektem jo-jo i towarzyszącym im uczuciu głodu.
W książce znajdziemy jednak także informacje dla tych, którzy po prostu chcą zmienić swoją codzienną dietę, w czym bez wątpienia pomogą im gotowe przepisy na zdrowe i smaczne dania.

Wiecznie głodny?

2019-02-04 Wiecznie głody? To problem dotyczący dużej grupy osób. Chcąc temu zaradzić, ludzie stosują różnorodne diety, których celem jest zmniejszenie uczucia głodu przy jednoczesnym zmniejszeniu wagi ciała. Ich skuteczność bardzo często jest wątpliwa. David Ludwig w swojej książce „Wiecznie głodny?" przedstawia nową rewolucyjną dietę, która, stosowana już w Stanach Zjednoczonych, pomogła już wielu ludziom nie tylko zrzucić wagę, ale także odzyskać siły i radość życia. Co w niej jest takiego szczególnego? Doktor, w oparciu o badania naukowe i obserwacje pacjentów, opracował plan żywienia, który nie powoduje efektu jo-jo, nie zmusza do głodzenia się, ale pozwala, dzięki odpowiednio skomponowanemu jadłospisowi, dostarczyć do organizmu składniki odżywcze i jednocześnie pobudzić do działania komórki tłuszczowe tak, aby nie gromadziły kalorii, tylko pozwalały człowiekowi przetworzyć je na energię potrzebną do funkcjonowania.
Program diety podzielony jest na trzy etapy, podczas których spożywa się pyszne jedzenie pozbawione przetworzonych węglowodanów. Autor uczy, w jaki sposób przygotowywać posiłki tak, by dawały energię, a nie obciążały organizmu. Książka pomaga również w planowaniu diety i motywuje do działania. Czy ten program dietetyczny działa? To trzeba sprawdzić samemu. Smacznego!

Wiecznie głodny

2019-02-04 Wiecznie głodny to książka jest napisana przez specjalistę - eksperta, w dziedzinie medycyny w zakresie badań nad otyłością dr med. Davida Ludwiga.

237 pacjentów dr Davida Ludwiga wzięło udział w ankiecie pilotażowego programu , trwającego 16 tygodni.

Program pilotażowy programu odchudzania, polegającego na jedzeniu posiłków z planu, kiedy odczuwa się potrzebę jedzenia, a skończywszy się w momencie nasycenia , ale nie trzeba być przejedzonym.

Dr David Ludwig wyjaśnia w sposób bardzo dokładny sposoby na odchudzanie się.

Książka składa się z 3 części:

1.Wiecznie głodny i nie chudnę
2.Program odchudzający
3.Przepisy

Każdy z przedstawionych tutaj rozdziałów obrazuje jak ważne jest nasze podejście do tego co jadamy na co dzień.

Warto jest tutaj zwrócić szczególną uwagę na rozdział II i III Program odchudzania i przepisy pomocne podczas korzystania z nich w trakcie zaczęcia procesu odchudzania.

Przepisy warte polecenia: sosy, desery, marynaty, sos czekoladowy- przydatny we wszystkich fazach odchudzania się , zupy krem, sałatka z łososia.

Podoba mi się podejście i porady jakie udziela autor Czytelnikowi i pozwala się zobaczyć jak wygląda problem wielu z nas.

Droga do lepszego samopoczucia to zdrowy tryb życia poprzez skorzystanie z wiedzy autora, uświadamiającego Czytelnikom jak ważne jest spożywanie posiłków w ciągu dnia i zwrócenie odpowiednich proporcji podczas ich konsumpcji.

Książka zawiera twardą oprawę, 411 stron, tabele, aneksy z zastosowaniem do posiłku, narzędzia monitorujące, jak przygotować warzywa, kasze, orzechy, nasiona , wydana została przez Wydawnictwo Znak- Litera nova, Kraków, 2017.

Polecam.

Głodny?

2019-02-01 „Wiecznie głodny?" Gdy tylko zobaczyłam ten tytuł, pomyślałam, że to coś idealnego dla mnie. Nieraz czuję się nienajedzona przez większość dnia. Niestety. Nie wiem, czy to wina diety, czy mojego szybkiego metabolizmu. Może to coś innego? Chciałam się tego dowiedzieć.
Dr med. David Ludwig jest ekspertem żywienia z Harvard Medical School.
Gdy sięgnałam po tą książkę to byłam pewna o tym, że robie coś dobrego dla swojego zdrowia. Patrząc na piękna okładkę, byłam chłonna wiedzy jak nigdy. Co więcej, nigdy nie czytałam innych poradników, ani nie stosowałam żadnych diet. Ale w sumie... przedstawione tu pomysły to nie dieta, to zdrowy styl życia.
Książka podoba mi się głównie z tego względu, że jest w niej bardzo dużo przepisów. Autor przedstawia nam całkiem odmienny od innych sposób myślenia o odżywianiu.

apetyt rośnie

2019-01-28 Książka zaskakuje podejściem do odchudzania. Jest odwrotnością tego o czym się na co dzień słyszy, jeśli chcesz schudnąć spożywaj mniej tłuszczy. Opisana w książce dieta jest diametralnie inna. Opiera się na wyeliminowaniu węglowodanów, za to można jeść produkty pełnotłuste, dzięki którym ma się energię oraz które powodują spalanie nagromadzonego już w organizmie tłuszczu. W książce zawartych jest wiele przykładów naukowych, które mają potwierdzić tę niecodzienną metodę odchudzania. Są również gotowe przepisy i menu na cały okres trwania diety. Ja osobiście mam obawy, przed zastosowaniem tej diety, mimo że książka wydaje się być fachowa i rzetelna. Boję się uzyskania efektu odwrotnego niż zamierzony.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.