Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji - David Yoffie, Michael Cusumano | okładka
Rebis

Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji David Yoffie, Michael Cusumano

Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2016-04-28

ISBN: 978-83-781-8876-6

Tytuł oryginalny: Strategy Rules

Liczba stron: 304

Wydawnictwo: Rebis

Format: 150x225mm

Cena katalogowa: 44,90 zł

Tłumaczenie: Bożena Jóźwiak

Rok wydania: 2016

44,90 zł 29,41 zł


Opis

Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu!

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.

John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela



Michael A. Cusumano - jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

David B. Yoffie - jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Harvard Business Review". Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

Polecane z kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.