We współczesnej literaturze, zarówno naukowej, jak i publicystycznej, często podkreśla się znaczenie wiedzy w gospodarce. Powszechnie używane są terminy „gospodarka oparta na wiedzy” czy „gospodarka wiedzy”. Co jednak w praktyce oznaczają one dla szeroko rozumianego przedsiębiorstwa – nie tylko dla wielkich koncernów, ale także dla małych czy średnich podmiotów gospodarczych?
Książka kompleksowo przedstawia wymienione zagadnienia i ukazuje, jak każdego rodzaju firma, operująca w dowolnej branży, może lub nawet powinna funkcjonować w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. W tym kontekście szczególny nacisk został położony na przedsiębiorstwa działające międzynarodowo, na wielu rynkach. Publikacja skupia się na problematyce kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy poprzez odpowiednią organizację procesów w obszarze wiedzy, przedstawiając jej powiązanie z działaniami w zakresie marketingu i rynku. Opisane zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane na przykładzie czterech, różnej wielkości przedsiębiorstw.
Difin
Zarządzanie wiedzą a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego Ujęcie teoretyczne i praktyczne Marcin Soniewicki
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-808-5432-1 |
EAN: 9788380854321 |
Liczba stron: 186 |
Format: 16.0x23.0cm |
Cena detaliczna: 45,00 zł |
45,00 zł
Produkt niedostępny
45,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem