Marketing doświadczeń w internecie - Agnieszka Kacprzak | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-255-9487-9
EAN: 9788325594879
Liczba stron: 218
Format: 160x240mm
Cena detaliczna: 89,00 zł

89,00 zł

Produkt niedostępny

89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń (sensoryczny, emocjonalny, poznawczy, behawioralny, relacyjny) w realiach e-handlu,
przedstawia wyniki badań ilościowych przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie polskich internautów na temat ich preferencji w zakresie oczekiwanych doświadczeń zakupowych w Internecie,
analizuje wyniki badań jakościowych skupionych między innymi na wyróżnieniu cech pozytywnego i negatywnego doświadczenia zakupowego z e-sklepem.

Książka uzupełnia lukę w wiedzy na temat marketingu doświadczeń wynikającą z nieznajomości możliwości wykorzystania tej koncepcji w rzeczywistości wirtualnej. Przedstawia praktyczne wnioski mogące posłużyć e-sprzedawcom do stworzenia strony internetowej swojego sklepu w taki sposób, aby oferowała ona niezapomniane doświadczenia zakupowe konkretnemu segmentowi rynku.

Adresatami publikacji są badacze zajmujący się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktycy biznesu z firm consultingowych oraz prowadzących badania rynkowe, menedżerowie działów marketingu, przedsiębiorcy i właściciele firm. Książka powinna zainteresować również wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.

Inni klienci sprawdzali również

9788365223555

Krwawy medalion - Danka Braun | mała okładka
-31 %

Krwawy medalion

Danka Braun

7.4 / 10 (352 ocen)

24,09 zł 22,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324058358

Serce w obłokach - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Serce w obłokach

Magdalena Kordel

7.5 / 10 (388 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788324071005

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788365957238

27,69 zł 28,26 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788367502580

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko
 - Heidi McLaughlin | mała okładka
-31 %

Powrót do Cape Harbor. Miłość mimo wszystko

Heidi McLaughlin

7.8 / 10 (26 ocen)

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

5903728720135

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

9788324089345

Nowość

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

977004448824904

Bestseller

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

5903728730547

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

9788368008364

59,96 zł 59,96 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788363804749

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem