Marketing czy zdrowie? Dzięki mocy przekonywującej reklamy i sprytnemu marketingowi uwierzyliśmy, że stewia jest naturalną substancją słodzącą, która wspomaga zdrowie. Również inne słodziki szybko stały się przemysłem wartym miliardy dolarów. Ale czy na pewno mają służyć naszemu zdrowiu?
To Ty wybierasz! Wieloletnie badania przeprowadzone przez Autora dowodzą, że nie istnieje coś takiego jak zdrowy słodzik. Dzięki tej książce poznasz skutki uboczne, jakie mogą one wywołać w Twoim organizmie, a które są skrzętnie ukrywane przez producentów. Dowiesz się dlaczego, mimo braku kalorii w słodzikach, nie uda Ci się schudnąć. Nie pokonasz również cukrzycy, a wręcz przeciwnie, możesz się nabawić wielu dolegliwości.
Vital
Gorzka prawda o słodzikach Naukowe fakty kontra słodkie kłamstwa Bruce Fife
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-658-4608-2 |
EAN: 9788365846082 |
Liczba stron: 232 |
Format: 14.4x20.2 |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki tego autora
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem