W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego
W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
Elipsa Dom Wydawniczy
Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-715-1186-8 |
EAN: 9788371511868 |
Liczba stron: 252 |
Format: 16.9x23.7 |
Cena detaliczna: 31,50 zł |
31,50 zł
Produkt niedostępny
31,50 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem