Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.
Oficyna Naukowa
Socjologia komunikacji i mediów Eric Maigret
Oprawa twarda |
ISBN: 978-83-773-7009-4 |
EAN: 9788377370094 |
Liczba stron: 512 |
Format: 14.0x21.0cm |
Cena detaliczna: 64,00 zł |
48,48 zł
40,40 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
64,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem