Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - Andrzej Sznajder | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-264-3865-3
EAN: 9788326438653
Liczba stron: 246
Format: 170x250mm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Inni klienci sprawdzali również

9788380690271

29,67 zł 29,67 zł - najniższa cena 43,00 zł - cena detaliczna

9788324071074

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324083497

Italia na talerzu
 - Gaudry Francois-Regis | mała okładka
-32 %

Italia na talerzu

Francois-Regis Gaudry

9.0 / 10 (34 ocen)

156,39 zł 149,99 zł - najniższa cena 229,99 zł - cena detaliczna

9788375798586

45,55 zł 45,67 zł - najniższa cena 79,91 zł - cena detaliczna

9788324087600

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

9788328395473

41,42 zł 41,18 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788324088492

101,99 zł 101,99 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

9788367551588

Duchy, których nie chcemy zapomnieć - Mason Deaver | mała okładka
-38 %

Duchy, których nie chcemy zapomnieć

Mason Deaver

7.2 / 10 (48 ocen)

32,75 zł 32,75 zł - najniższa cena 52,90 zł - cena detaliczna

9788383224084

Hakowanie interfejsów API - Corey J. Ball | mała okładka
-40 %

Hakowanie interfejsów API

Corey J. Ball

7.0 / 10 (1 ocena)

53,42 zł 53,42 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

9788367790086

35,71 zł 35,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788377293218

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli - Andrzej Sznajder | mała okładka
-39 %

Sekrety Sieradza i Zduńskiej Woli

Andrzej Sznajder

6.6 / 10 (5 ocen)

33,53 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788320822052

Marketing sportu - Andrzej Sznajder | mała okładka
-34 %

Marketing sportu

Andrzej Sznajder

7.0 / 10 (1 ocena)

43,06 zł 43,06 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

9788320822724

47,70 zł 39,76 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788377293935

Sekrety Łasku i Pabianic - Andrzej Sznajder | mała okładka
-39 %

Sekrety Łasku i Pabianic

Andrzej Sznajder

6.3 / 10 (3 oceny)

33,53 zł 33,53 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788366402584

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem