Badania jakościowe Metody i zastosowania - Agnieszka Springer, Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-810-2617-8
EAN: 9788381026178
Liczba stron: 246
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł

44,99 zł

47,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

65,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

49,89 zł

52,28 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.

Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji.


„Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)
Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych".
Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik

Inni klienci sprawdzali również

Stulecie detektywów - Jurgen Thorwald  | mała okładka
-32 %

Stulecie detektywów

Jürgen Thorwald

7.6 / 10 (1388 ocen)

37,33 zł 37,33 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Gdyby Nina wiedziała
 - Dawid Grosman | mała okładka
-55 %

Gdyby Nina wiedziała

Dawid Grosman

7.4 / 10 (201 ocen)

22,50 zł 20,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 9,00 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

28,35 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Święto nieważkości Morawy - Michał Tabaczyński | mała okładka
-43 %

Święto nieważkości Morawy

Michał Tabaczyński

5.0 / 10 (24 ocen)

26,34 zł 45,90 zł (-42%) - najniższa cena 45,90 zł (-42%) - cena detaliczna

Lato w pionierskiej chuście
 - Jelena Malisova | mała okładka
-28 %

Lato w pionierskiej chuście

Jelena Malisova

8.0 / 10 (64 ocen)

36,17 zł 34,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

39,18 zł 39,18 zł - najniższa cena 59,50 zł - cena detaliczna

48,33 zł 48,33 zł - najniższa cena 79,70 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem