Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre | okładka
Helion

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym Eric Worre

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-246-8546-2

EAN: 9788324685462

Liczba stron: 120

Format: 140x210mm

Cena katalogowa: 29,00 zł

Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski

29,00 zł 19,75 zł

Oszczędzasz 9,25 zł
-32 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-26

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

78,90 zł 49,69 zł

oszczędzasz: 29,21 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

81,90 zł 51,49 zł

oszczędzasz: 30,41 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

38,99 zł 29,74 zł

oszczędzasz: 9,25 zł
-23 %
Do koszyka
+
=

78,90 zł 49,69 zł

oszczędzasz: 29,21 zł
-37 %
Do koszyka

Opis

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.