Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów - Barbara Stawarz-García | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Barbara Stawarz-García

Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-011-9669-1

EAN: 9788301196691

Liczba stron: 180

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 47,38 zł

Oszczędzasz 11,62 zł
-20 %
Wyślemy w ciągu 24h

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 79,12 zł

oszczędzasz: 32,78 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

68,99 zł 57,37 zł

oszczędzasz: 11,62 zł
-16 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 77,32 zł

oszczędzasz: 31,58 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.