Człowiek w kasku 21 rad, jak stać się wybitnym członkiem zespołu - Jon Gordon | okładka
MT Biznes

Człowiek w kasku 21 rad, jak stać się wybitnym członkiem zespołu Jon Gordon

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-7058-1

Tytuł oryginalny: The Hard Hat: 21 Ways to Be a Great Teammate

Liczba stron: 128

Format: 140x210mm

Cena katalogowa: 29,90 zł

Tłumaczenie: Aleksandra Samson-Banasik

29,90 zł 18,84 zł

Oszczędzasz 11,06 zł
-37 %
Zamówienie wyślemy 2019-05-24

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

76,80 zł 45,78 zł

oszczędzasz: 31,02 zł
-40 %
Do koszyka
+
=

69,80 zł 42,78 zł

oszczędzasz: 27,02 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

69,80 zł 42,78 zł

oszczędzasz: 27,02 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

39,89 zł 25,83 zł

oszczędzasz: 14,06 zł
-35 %
Do koszyka

Opis

„Człowiek w kasku” to opowieść, której nie da się zapomnieć: prawdziwa historia bezinteresownego, lojalnego, pełnego entuzjazmu, pracowitego, ambitnego i empatycznego sportowca, lidera i członka zespołu. Jaki wpływ wywarł na swoją drużynę i cały program sportowy swojej uczelni? Czego my możemy się od niego nauczyć?
W książce znajdziesz:
- prawdziwą historię George'a Boiardiego i jego drużyny oraz spuściznę ich wspólnych doświadczeń;
- 21 rad, jak stać się wybitnym członkiem zespołu;
- życiowe lekcje płynące z przemyśleń trenerów i kolegów George'a;
- 21 ćwiczeń, które pozwolą ci zbudować wspaniały kolektyw.
Pełna praktycznych spostrzeżeń i zmieniających życie lekcji, ta książka zainspiruje cię, by stawać się coraz lepszym współpracownikiem i zbudować wspaniały zespół.
Jon Gordon jest autorem licznych bestsellerów, a jego mowy motywacyjne inspirują publiczność na całym świecie. Wyznawane przez niego zasady zostały przetestowane przez niezliczone firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organizacje typu non-profit.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.