Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu - Katarzyna Pawlikowska, Poleszak Marek | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-810-2068-8
EAN: 9788381020688
Liczba stron: 194
Format: 14.5x21.0cm
Cena detaliczna: 42,00 zł

42,00 zł

Produkt niedostępny

42,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;
- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Inni klienci sprawdzali również

9788360297339

4, czyli operacja Sandbox - Waldemar Łysiak | mała okładka
-15 %

4, czyli operacja Sandbox

Waldemar Łysiak

6.3 / 10 (212 ocen)

35,80 zł 35,80 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

9788324078844

BACKSTAGE. Kulisy męskiego topmodelingu
 - Kuszewska Magdalena, Czaykowski Piotr | mała okładka
-55 %

BACKSTAGE. Kulisy męskiego topmodelingu

Magdalena Kuszewska, Piotr Czaykowski

6.3 / 10 (9 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788366939028

Następna będziesz ty
 - Anna Kasiuk | mała okładka
-43 %

Następna będziesz ty

Anna Kasiuk

6.8 / 10 (84 ocen)

22,85 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788367053341

31,29 zł 31,29 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788324065417

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

9788381447553

Dzieci poznają rachunek sumienia - Pappalardo Marco | mała okładka
-40 %

Dzieci poznają rachunek sumienia

Pappalardo Marco

6,94 zł 7,17 zł - najniższa cena 11,62 zł - cena detaliczna

9788324066810

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788383136158

Układ - Paulina Kunka | mała okładka
-43 %

Układ

Paulina Kunka

8.3 / 10 (3 oceny)

31,56 zł 31,56 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788382313208

34,20 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324088652

Nowość

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem