E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Żylińska Pola | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6545-4
EAN: 9788375565454
Liczba stron: 180
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 34,00 zł

34,00 zł

Produkt niedostępny

34,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Inni klienci sprawdzali również

Złowrogie niebo - Alex Kava | mała okładka
-43 %

Złowrogie niebo

Alex Kava

7.1 / 10 (359 ocen)

22,22 zł 23,84 zł - najniższa cena 38,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,53 zł 24,61 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Dzieci Getta - Łucyan Magda | mała okładka
-55 %

Dzieci Getta

Magda Łucyan

8.4 / 10 (218 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

Na tropie Vermeera - Ptak Agnieszka | mała okładka
-55 %

Na tropie Vermeera

Agnieszka Ptak

5.7 / 10 (32 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 34,09 zł (-33%) - najniższa cena 49,99 zł (-54%) - cena detaliczna

38,04 zł 31,69 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Zapiski zielarki. Tom 8
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka

Zapiski zielarki. Tom 8

Opracowanie zbiorowe

8.0 / 10 (21 ocen)

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

24,33 zł 24,33 zł - najniższa cena 40,01 zł - cena detaliczna

57,71 zł 57,20 zł - najniższa cena 84,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem