Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.
CeDeWu
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Cendrowska Barbara, Żylińska Pola
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-755-6545-4 |
EAN: 9788375565454 |
Liczba stron: 180 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 34,00 zł |
34,00 zł
Produkt niedostępny
34,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem