Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści - Małgorzata Zimniak-Rucińska | okładka
Helion

Infografika Sztuka atrakcyjnego prezentowania treści Małgorzata Zimniak-Rucińska

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-4282-8

EAN: 9788328342828

Liczba stron: 176

Format: 240x190mm

Cena katalogowa: 39,90 zł

39,90 zł 26,04 zł

Oszczędzasz 13,86 zł
-35 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-26

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

86,80 zł 52,98 zł

oszczędzasz: 33,82 zł
-38 %
Do koszyka
+
=

79,80 zł 49,98 zł

oszczędzasz: 29,82 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

79,80 zł 49,98 zł

oszczędzasz: 29,82 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

49,89 zł 33,03 zł

oszczędzasz: 16,86 zł
-33 %
Do koszyka

Opis

Siła obrazu
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają infografiki — najskuteczniejsza forma przekazywania informacji w zawsze cierpiącej na niedobór uwagi dobie internetu. Dzięki powszechnie dostępnym narzędziom online każdy może dziś opracować dobrą infografikę. Nie potrzeba do tego talentu plastycznego, wystarczy respektować kilka reguł podczas pracy.

Podstawą dobrej infografiki jest informacja. Projektowanie trzeba więc zacząć od wyselekcjonowania treści, które chce się przekazać użytkownikowi strony WWW lub mediów społecznościowych, uczestnikowi konferencji, klientowi na spotkaniu handlowym czy studentowi podczas wykładu. Kolejnym krokiem jest właściwe zredagowanie tekstu, czyli najczęściej skrócenie go! Następnie należy się zastanowić, jak przekaz ma zadziałać na odbiorcę: jakie emocje powinien wywołać, do jakich wniosków doprowadzić, ewentualnie — jakie działania sprowokować. Gdy cel jest określony, wybiera się odpowiedni, jednolity styl graficzny i już można zacząć projektować skuteczną infografikę.

Teoria brzmi prosto, a jak ma się do niej praktyka? Tego dowiecie się z książki.

Małgorzata Zimniak-Rucińska – projektantka infografik i ilustratorka. Z artystycznym zacięciem tworzy pomysłowe infografiki, które następnie są licznie udostępniane w internecie. Od 2011 r. pracuje jako freelancerka. Tworzyła infografiki m.in. dla Onetu, Onepressu, e-point SA, Kontrakt OSH, Time for Wax.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.