Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8301137398
EAN: 9788301137397
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS
Liczba stron: 651
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 104,00 zł

87,31 zł

87,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

104,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

92,21 zł

92,21 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

113,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Inni klienci sprawdzali również

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Buks Molenda - Leszek Libera | mała okładka
-42 %

Buks Molenda

Leszek Libera

7.5 / 10 (11 ocen)

21,44 zł 21,44 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

47,61 zł 47,61 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Krzycz, jeśli żyjesz
 - Cyryl Sone | mała okładka
-32 %

Krzycz, jeśli żyjesz

Cyryl Sone

7.0 / 10 (328 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Niech to usłyszą -  Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek | mała okładka
-23 %

Niech to usłyszą

Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek

6.8 / 10 (586 ocen)

34,66 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

29,60 zł 29,60 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem