Kompendium wiedzy o marketingu -  | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompendium wiedzy o marketingu

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4837-9
EAN: 9788301148379
Liczba stron: 358
Format: 145x205mm
Cena katalogowa: 49,00 zł

49,00 zł 40,78 zł

Oszczędzasz 8,22 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-18
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

98,99 zł 68,27 zł

oszczędzasz: 30,72 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

101,90 zł 72,52 zł

oszczędzasz: 29,38 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

51,99 zł 43,77 zł

oszczędzasz: 8,22 zł
-15 %
Do koszyka
+
=

98,90 zł 70,72 zł

oszczędzasz: 28,18 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.