Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6634-5
EAN: 9788375566345
Liczba stron: 192
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

52,00 zł

Produkt niedostępny

52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Inni klienci sprawdzali również

Na rozstaju dróg - Richard Paul Evans   | mała okładka
-55 %

Na rozstaju dróg

Richard Paul Evans

7.5 / 10 (1107 ocen)

14,81 zł 14,81 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins | mała okładka
-31 %

Dziewczyna z pociągu

Paula Hawkins

6.5 / 10 (35736 ocen)

22,70 zł 23,81 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Dziś tak bardziej - Cyber Marian | mała okładka
-31 %

Dziś tak bardziej

Cyber Marian

7.4 / 10 (82 ocen)

31,04 zł 44,99 zł (-31%) - najniższa cena 44,99 zł (-31%) - cena detaliczna

Powrót do Doliny Muminków
 - Li Amanda | mała okładka
-32 %

Powrót do Doliny Muminków

Amanda Li

8.6 / 10 (12 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

34,66 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

25,86 zł 25,86 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

28,06 zł 28,06 zł - najniższa cena 40,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem