Marketing 4.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan I | okładka
MT Biznes

Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan

Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-808-7190-8
EAN: 9788380871908
Tytuł oryginalny: Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital
Liczba stron: 184
Format: 15.8x23.2
Cena katalogowa: 44,90 zł
Tłumaczenie: Dorota Gasper

44,90 zł 27,84 zł

Oszczędzasz 17,06 zł
-38 %
Zamówienie wyślemy 2019-11-22 Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

94,80 zł 57,78 zł

oszczędzasz: 37,02 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

97,80 zł 59,58 zł

oszczędzasz: 38,22 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

47,89 zł 30,83 zł

oszczędzasz: 17,06 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

54,89 zł 37,83 zł

oszczędzasz: 17,06 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

94,80 zł 57,78 zł

oszczędzasz: 37,02 zł
-39 %
Do koszyka

Opis

Ponowne spotkanie trójki liderów: Philipa Kotlera, Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana z MarkPlus Inc..

W treści książki znajdziemy próby użycia nowoczesnych technologii do zbadania kim są konsumenci i czym się kierują przy wyborze produktu.

Marketing 4.0 przedstawia nowy podział kroków prowadzących do zakupu. Do tej pory wyróżniane były: rozbudzanie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań oraz działanie. Wszystko to rozszerzone zostało o orędownictwo.

Nowe, ciekawe zjawisko nie zostało jeszcze w pełni przeanalizowane.
Książka Marketing 4.0 to kopalnia wiedzy, która w kompleksowy sposób przedstawi Ci wszystkie niezbędne informacje, rozbudzające Twoje zainteresowania.

Po przeczytaniu zdobędziesz wiedzę z zakresu:

- wykorzystania big data do poznania konsumentów, w tym trzech wiodących grup, a więc młodzieży, kobiet i netizenów

- zrozumienia jak wielki wpływ na konsumentów ma rynek cyfrowy

Warto poznać fenomen sprzedaży i promocji internetowej, by zwiększyć swój potencjał i przez to także zyski. W książce znajdziecie opis procesu oraz metod jak przejść z marketingu tradycyjnego do cyfrowego.

***

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość.
Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

***

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.
Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

***

Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.
Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

***

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść.
George S. Day, profesor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Autor o marketingu

Fanpage autora

Instagram

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Marketing

2019-08-16
Philipa Kotlera, a więc jednego z autorów kojarzę dzięki książkce "Marketing" uznawanej za biblię marketingu. Czy słusznie? Oj tak!
Chociaż książki nie należą do łatwych jest to jednak wiedza specjalistyczna, to warto. Autorzy nie opierają się na wiedzy teoretycznej. W praktyce sprawdzili różne style zarządzania, tak by finalnie przedstawić nam ich wady i zalety. Pokazać jak wprowadzane są nowe technologię i jak robić to prawidłowo, by przedsiębiorstwo zdobywało jak największe zyski.

Menager

2019-08-16
Książka stworzona przez największych tego świata. Dzielą się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Książka jest trudna, ale czyta się ją dobrze, jeżeli interesują was rzeczy związane z prowadzeniem oraz promowaniem swojego biznesu.

Marketing

2019-08-16
Philip Kotler to autor, którego zna chyba każdy student kierunku marketing, zarządzanie czy biznes. Jest to nasza wyrocznia. Wystarczy przeczytać jego książki by wiedzieć wszystko. Nie ważne ile lat temu wysnute zostały rozważania naukowca, to w każdej sytuacji są one aktualne. Nie wiem jak ten człowiek to robi i jak długo musiał zdobywać tę wiedzę.
Polecam każdemu studentowi, ja gładko przechodziłam przez wszystkie egzaminy, dzięki niej.

 

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.