Marketing Automation Revolution  Using the potential of Big Data - Grzegorz Błażewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-9511-3
EAN: 9788301195113
Liczba stron: 174
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

66,33 zł

66,33 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

71,23 zł

71,23 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

88,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.
The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:
• collecting and processing large amounts of user data;
• delivering personalized messages across all channels in real time;
• process automation;
• improving communication between marketing and sales departments.
This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.

Inni klienci sprawdzali również

99,93 zł 103,83 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Fafik i futerał Czytam sobie Poziom 2 - Łoskot-Cichocka Dorota | mała okładka
-36 %

Fafik i futerał Czytam sobie Poziom 2

Łoskot-Cichocka Dorota

9,55 zł 9,95 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Obrazy z przeszłości
 - Remigiusz Mróz | mała okładka
-40 %

Obrazy z przeszłości

Remigiusz Mróz

7.5 / 10 (2426 ocen)

28,59 zł 29,30 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Forbidden Desire - Agnieszka Brückner | mała okładka
-37 %

Forbidden Desire

Agnieszka Brückner

7.5 / 10 (527 ocen)

28,35 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

64,73 zł 64,73 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Pół na pół
 - Steve Cavanagh | mała okładka
-31 %

Pół na pół

Steve Cavanagh

7.7 / 10 (335 ocen)

31,67 zł 31,67 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

57,76 zł 57,76 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem