Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia - Cesare Giulio, Mancini Paolo | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6701-4
EAN: 9788375567014
Tytuł oryginalny: Healthcare marketing
Liczba stron: 205
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 66,00 zł

66,00 zł

Produkt niedostępny

66,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się „superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.

W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.
- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.
- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.
- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.
- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.
- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

Inni klienci sprawdzali również

9788380757141

Lato wśród wydm - Agnieszka Krawczyk | mała okładka
-40 %

Lato wśród wydm

Agnieszka Krawczyk

6.8 / 10 (502 ocen)

23,82 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788366380981

Świętowanie z insulinoopornością Boże Narodzenie, Sylwester, Wielkanoc, majówka i urodziny - Makarowska Magdalena, Musiałowska Dominika | mała okładka
-39 %

Świętowanie z insulinoopornością Boże Narodzenie, Sylwester, Wielkanoc, majówka i urodziny

Makarowska Magdalena, Musiałowska Dominika

8.1 / 10 (12 ocen)

27,27 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324061068

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324064465

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788365957269

Deportacje na wschód - Dąbrowska Krystna, Sołoduszkiewicz Monika | mała okładka
-29 %

Deportacje na wschód

Dąbrowska Krystna, Sołoduszkiewicz Monika

31,95 zł 32,60 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788324088713

88,39 zł 88,39 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

9788324067312

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788381918107

28,64 zł 28,64 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

5907628970935

68,15 zł 70,80 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

5903728750101

43,75 zł 44,12 zł - najniższa cena 60,30 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem