Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa. - Mruk Henryk | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6967-1
EAN: 9788301169671
Liczba stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 74,00 zł

66,32 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

71,22 zł

71,22 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

83,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
· badania marketingowe
· segmentację rynku
· strategię produktu, dystrybucji, cen
· wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
· reklamę i promocję
· plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Inni klienci sprawdzali również

977004448815702

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

9788324036875

25,77 zł 25,77 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788382154054

Jack Reacher: Nocna runda - Lee Child | mała okładka
-31 %

Jack Reacher: Nocna runda

Lee Child

7.0 / 10 (949 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

9788326838217

Bercia i Orson - Tomasz Samojlik | mała okładka
-31 %

Bercia i Orson

Tomasz Samojlik

7.7 / 10 (19 ocen)

27,60 zł 39,99 zł (-30%) - najniższa cena 39,99 zł (-30%) - cena detaliczna

9788367217675

Większy kawałek nieba -  | mała okładka
-31 %

Większy kawałek nieba

Krystyna Mirek

7.5 / 10 (725 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324077625

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788324092987

Chłopcy. Idą po Polskę - Marcin Kącki  | mała okładka
-40 %

Chłopcy. Idą po Polskę

Marcin Kącki

6.6 / 10 (219 ocen)

32,99 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788367742054

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

5903728730783

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

5903728730622

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788363804749

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem