Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Scarso Slawka G., Squadrilli Luciana | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-656-2560-1
EAN: 9788365625601
Tytuł oryginalny: Marketing del gusto. Modelli di business
Liczba stron: 312
Format: 19.0x23.0cm
Cena detaliczna: 19,00 zł

11,55 zł

11,55 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

19,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

16,45 zł

16,45 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

28,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Inni klienci sprawdzali również

9788361488781

Ewolucja. Zagadka życia na ziemi
 -  Praca zbiorowa | mała okładka
-19 %

Ewolucja. Zagadka życia na ziemi

Praca zbiorowa

7.3 / 10 (7 ocen)

48,22 zł 48,22 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788324087891

88,39 zł 88,39 zł - najniższa cena 129,99 zł - cena detaliczna

9788324077410

41,99 zł 41,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788324411085

22,64 zł 22,64 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324067022

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788380386099

29,31 zł 29,31 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788382082326

18,75 zł 18,75 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

9788324068289

Bestseller

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788308083239

45,66 zł 45,66 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788383218021

29,50 zł 29,50 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem